Prie Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA), iki šiol vienijusios 12 didžiausių agentūrų, prisijungė „Ad verum“.

„Ad verum“ komunikacijos paslaugas teikia nuo 2004 m. Pernai  agentūros pajamos, palyginti su ankstesniais metais, ūgtelėjo 44,8%, iki 917.192 Lt, grynasis pelnas – beveik 40%, iki 141.390 Lt.

„Siekiame suvienyti stipriausias Lietuvos ryšių su visuomene ir komunikacijos agentūras, kad bendromis jėgomis galėtume vystyti ir stiprinti komunikacijos rinką“, – teigia Kęstutis Gečas, RSVA tarybos pirmininkas.

Asociacija buvo įkurta 2009 m., po jos sparnu dabar: „Baltijos viešųjų ryšių grupė“, „Komunikacija ir konsultantai“, „Euro RSCG PR“, „Nova media LT“, „Gravitas Partners“, „PIAR“, „Idea Prima“, „Publicum“, „INK agency“, „Viešųjų ryšių partneriai“, „Integrity PR“ ir „VIP viešosios informacijos partneriai“ ir ką tik prisijungusi „Ad verum“.

UAB „Ad verum“ klientų sąraše – „Wizz Air“, „Amber Food“, „LOGIN

Ieva Naujalytė, „Ad verum“ vadovė. conferences“, „BSH Home Appliances“, „K2 LT“, valdanti Kėdainių krematoriumą, „Nike“ ir kt.

Pasak Ievos Naujalytės, „Ad Verum“ vadovės, kai kurių šaltinių teigimu, Lietuvoje veikia 60-80 ryšių su visuomene paslaugas teikiančių agentūrų.

„Kas jos ir ką veikia, kokiais principais vadovaujasi dirbant ir ką joms apskritai reiškia ryšiai su visuomene – kalbėti sudėtinga. Būrimasis į asociaciją, tikiu, jog padeda atsijoti kokybiškai ir profesionaliai dirbančias agentūras. Atitinkame asociacijos keliamus reikalavimus, dirbame skaidriai. Kita vertus, tikiuosi, jog stojimo į asociaciją standartai išliks aukšti, ir RSVA ateityje veiks kaip rinkos kokybės standartas“, – prisijungusi prie RSVA teigia p. Naujalytė.