Preliminariu Konkurencijos tarybos vertinimu UAB „Eurocom" skleistos „Labas kontraktas“ reklamos neatitiko nustatytų leidžiamos lyginamosios reklamos reikalavimų ir tuo galimai pažeidė Reklamos įstatymo 6 straipsnį.

"Tokios mūsų išvados yra išsiųstos suinteresuotoms šalims, tačiau tai dar nereiškia, kad įstatymo pažeidimas jau yra nustatytas. Dabar laukiame jų atsako – suteikiame teisę į gynybą, o tada bus priimtas galutinis verdiktas" – paaiškina Viktorija Urbonavičiūtė, Konkurencijos tarybos Komunikacijos skyriaus vedėja.

Tarybos ekspertų nuomone, UAB „Eurocom“ iniciatyva interneto svetainėse labas.lt, youtube.com bei per televizijos kanalus „BTV“, „Info TV“, „LNK“, „NTV Mir“, „RTR Planeta“, „TV1“, „TV3“, „TV6“, „TV8“ skleistos reklamos pažeidė Reklamos įstatymo 6 straipsnio 1 ir 3 punktuose nustatytus lyginamosios reklamos reikalavimus. Minėtose reklamose vartotoja Ugnė teigė „Aš perėjau iš „Tele2“ į „Labas kontraktas“. Per 3 mėnesius sutaupiau apie 70 Lt, kadangi dabar mano abonentinis mokestis yra mažesnis nei turėjau prieš tai“, o vartotojai Martynas ir Monika teigė „Anksčiau operatorius buvo mūsų „Tele2“ ir mokėdavom apie 80 Lt už abu sunkiai, o čia

Aurimas Kapočius, „Eurocom“, valdančios „Labas kontraktą“ paslaugą, vadovas Nuotrauka: Vladimiro Ivanovouž abudu 30-31 Lt. Tai 50 Lt ant sauskelnių jau yra“.

Konkurencijos taryba primena, jog lyginamoji reklama yra leidžiama tik išpildžius visas Reklamos įstatyme nustatytas sąlygas.

Klaidas pripažino

Savo klaidas reklamoje pripažino ir pati bendrovė pavasarį išplatinusi pranešimą, kuriame teigė, jog "mobiliojo ryšio operatorių reklamos sukėlė daug sumaišties. Labai apmaudu, kad į visa tai buvo įtraukta mūsų klientė. Atsiprašome už tai, kad „Labas konktrakto“ reklamose skaičiai, kiek sutaupo mūsų klientė, buvo netikslūs“.

Atsiprašymo klipas sukosi TV eteryje ir internete.

VŽ rašė, jog pirmoji reklamos mūšį užvirė „Bitė Lietuva“ grupė. Pasirodžius „Eurocom“ reklamai, kurioje skelbiama, kad „Labas kontraktą“ pasirinkę buvę „Tele2“ klientai sutaupo, „Tele2“ pradėjo transliuoti atsakomąją reklamą. Joje teigiama, kad „eteryje rodoma Bitės grupės reklama yra klaidinanti“.

Abi pusės viena kitą apskundė Konkurencijos tarybai. Taryba nutarė nepradėti tyrimo dėl UAB „Tele2“ reklamos atitikties Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo reikalavimams, tuo atveju galimas komercinę veiklą vykdančių subjektų interesų pažeidimas nereiškia vartotojų teisių ir jų teisėtų interesų pažeidimo.

Be to, pareiškėjai (UAB „Eurocom“ ir UAB „Bitė Lietuva“) niekaip nepagrindė, kodėl apie „BITĖS grupę“ reklamoje pateikiama informacija, net jei ji būtų klaidinanti ar neleidžiama lyginamoji reklama, galėtų paveikti vartotojų ekonominį elgesį ir tuo reikšmingai pažeisti jų teises ir teisėtus interesus.

Visas tinklalapyje vz.lt skelbiamas turinys yra UAB "Verslo žinios" nuosavybė, jei nenurodyta kitaip. Atgaminti, viešai skelbti šį turinį be bendrovės raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant būtina nuoroda į šaltinį. Cituojamo teksto apimtis negali viršyti 500 (penkių šimtų) spaudos ženklų. Plačiau: http://vz.lt/static/citavimas Pasidalink:    Share on facebook

vz.lt