Nors garsiai ir pompastiškai antradienį visame pasaulyje pristatyti „Apple“ gaminiai – išmanieji „iPhone 6“ ir „iPhone 6 Plus“ bei „Apple Watch“ – dar nepasiekė parduotuvių lentynų, tai nesustabdė „Samsung“ pasinaudoti proga ir savo reklamomis vėl įgelti savo konkurentei, o tuo pačiu priminti ir apie savo privalumus.

„Samsung“ tokių progų nepraleidžia, sutartinai pažymi užsienio rinkodaros tinklaraštininkai.

Tepraėjus vos dienai po „Apple“ gaminių pristatymo, „Samsung“ internete išplatino šešis trumpus video klipus (klipų serija „It Doesn't Take a Genius“), kuriuose visais įmanomais aspektais parodijuoja „Apple“ naujienas: ir didesnį ekraną, ir gaminių parametrus, ir greitą įkrovimą, ir išvaizdą, ir tiesioginės transliacijos problemas ir t.t.

„Samsung“ klipuose du jaunieji genijai, vilkintys mėlynus rūbus, o jų fone aplinka, primenanti „Apple“ parduotuves, vaizdžiai pasakoja apie pastarųjų dienų naujienas.

Vienas iš klipų yra čia.

Mashable.com, pasiremdama tarptautinės rinkos tyrimų korporacijos IDC duomenimis, skaičiuoja, jog „Samsung“ antrąjį šių metų ketvirtį atsiriekė 32,2% pasaulinės išmaniųjų telefonų rinkos, o „Apple“ – 13%. Tačiau „Apple“, palyginamuoju laikotarpiu išaugo 12,4%, o „Samsung“ smuktelėjo 3,9%.

 

            vz.lt