Alkoholinių gėrimų gamintoja „Stumbras“ į pagrindinio savo prekės ženklo „Lithuanian vodka“ atnaujinimą per šiuos metus investavo daugiau nei 1,5 mln. Lt.

„Buvo atnaujinta pakuotė, butelio forma, komunikacija. Keitėme įrangą ir t.t. Su „Lithuanian vodka“ prekės ženklu labiau konkuruojame su globaliais prekių ženklais nei su vietos gamintojais, tad vis daugiau dėmesio ir investicijų skiriame ir pakuotei, išvaizdai. Keičiasi vartotojai, keičiamės ir mes.

Norime atrodyti inovatyviai, moderniai, tačiau kartu išlaikyti ir lietuviškumą“, – kalba Vaida Budrienė, „Stumbro“ korporatyvinių reikalų vadovė.

„Lithuania vodka“ – pagrindinis „Stumbro“ prekės ženklas, po kurio sparnu 5 skirtingi skoniai.

Prekės ženklo pakuotę keitė dizaino ir reklamos studija „Studija Creata“. Naujuosius įvaizdinius „Lithuanian vodka“ klipus kūrė reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“.

„Prekių lentynos yra tarsi podiumas nesibaigiančiame konkurse, kurio komisija – patys vartotojai. Įvairūs prekių ženklai tarpusavyje kovoja dėl pirkėjo dėmesio, prieraišumo, galiausiai – dėl vietos krepšelyje. Norint išlikti įdomiam, tenka nuolatos atsinaujinti, ieškoti išskirtinumo, unikalumo“, – teigia Asta Kaušpėdaitė, pakuotę kūrusios studijos „Studija Creata“ dizainerė.

Pasak dizainerės, atnaujinti vartotojų gerai žinomą prekės ženklą sudėtingiau nei sukurti visiškai naują – pirkėjai prisiriša prie pamėgtų produktų išvaizdos, todėl bet kokie pokyčiai vertinami jautriai ir kartais kritiškai.

„Lithuanian vodka“ – apibūdinama terminu originali lietuviška degtinė, kuriam yra suteikta ES saugoma geografinė nuoroda, reiškianti, kad ji gali būti gaminama tik mūsų šalyje ir tik tam tikru būdu.

 

vz.lt